Avoimet kylät la 8.6.2024

Vietämme Avoimet kylät-päivää yhteistyössä Yrttipajan kanssa, sielläkin ollaan paikalla omien tarjouksien kanssa. Meidän ohjelmamme on Kylätalo Heurekalla, siinä Apetitin portilla klo 10.00-14.00. Paikalla mm. kukkakauppias, makkaranpaistaja ja muikkujensavustaja (säävaraus). Myynnissä myös arpoja ja käsityönä tehtyjä koruja, tekijä itse paikalla opastamassa korujen tekoa. Kahvit juodaan Kylätalossa sisällä jotta pääsette tutustumaan uudistettuun Kylätaloon. TERVETULOA KOKO PERHEEN VOIMIN

Kevätretki Punkalaitumelle pe 17.5.

Lännen Kyläyhdistyksen neulekerho tekee kevätretken Punkalaitumelle ”Paulin kauppaan” pe 17.5. klo 9.00-14.00 Mukaan mahtuu muitakin, bussimatkan kustannus 10€. Paluumatkalla omakustanteinen ruokailu Huittisten Wanhalla WPK:lla. Paulin kauppa on ”löytölaari”; yllätyksiä täynnä.

Sukkia Ukrainaan

Käsityöpiirin naiset ovat jälleen olleet ahkerina ja tällä kertaa Ukrainaan sotilaille lähtee sukkia 16 paria

Kyläsanomat nro 1/2024

Vuoden ensimmäinen kyläsanomat on ilmestynyt. Mielenkiintoisia juttuja, tapahtumia ym ym. Pääset lukemaan sitä tästä

Venepaikat kesä 2023

Kyläläisten noudettavissa venepaikkalaput Heurekalta maanantaisin klo 16-18. Hinta 5€/kausi. Maksun voit suorittaa käteisellä ja kuitata nimilistaan.